Helpdesk.Easy® er et stærkt værktøj til behandling af indkomne henvendelser. Enhver afdeling, som har til opgave at behandle virksomhedens henvendelser, får hjælp til at effektivisere funktionen med Helpdesk.Easy®. Helpdesk.Easy® er ikke kun til IT-afdelingen; Applikationen har langt bredere anvendelsesmuligheder i forhold til servicering af virksomhedens medarbejdere eller kunder.

Pro versionen benyttes primært som helpdesk og kan benyttes som afdelingspostkasse, hvor brugeren er registreret i et Domino Directory og skal logge på systemet. En oplagt anvendelsesmulighed er IT Helpdesk, produkt helpdesk eller customer care.

Brugeren har via internettet mulighed for at se egne sager – både nye, igangværende og afsluttede sager – samt tilføje yderligere kommentarer til sagerne. Det er muligt at udføre Track & Trace på eksisterende sager, søge i egne sager, samt læse og søge efter dokumenter i FAQ/Videndatabasen til selvhjælp.

Der er indbygget en sagsbehandlingsfunktionalitet fra web, hvilket betyder at supporterne kan bruge en browser ved behandling af sager. Dog er den fulde IBM Notes funktionalitet ikke tilgængelig ved behandling af sager i en browser.

Funktioner

Brugerne kan selv plukke af de indkomne meddelelser i helpdesken, eller hente emails fra deres private mailboks, og overføre til en eksisterende sag eller oprette en ny.

Helpdesk.Easy™ Pro indeholder:

  • Konfigurations- og nøgleordsdatabase.
  • Sagsbehandlingsdatabase
  • Track & Trace database til brug via internettet.
  • FAQ database til brug via internettet og Lotus Notes klienten.
  • Integration til IBM Connections.
  • Integration til SugarCRM.
  • Dashboard/monitor modul, så I kan få statistik på et TV/monitor.

[testimonials sorting="random" id="215,180,73" limit="5"]

Helpdesk.Easy™ forhandles på følgende sprog:

  • Dansk.
  • Engelsk.

Helpdesk.Easy understøtter 6.x, 7.x, 8.x , 8.5x og 9.x

Mangler I tit information og overblik over indkomne henvendelser, så book en online demo af Helpdesk.Easy®