Social Business vil få stor indflydelse på virksomheder i de kommende år.

Virksomhederne står overfor nogle udfordringer de kommende år som kræver nye værktøjer for at fastholde success:

  • Nye generationer er på vej ud på arbejdsmarkedet. Disse nye generationer er opvokset med internettet og sociale medier som fx Facebook, LinkedIn, Google+ og er dermed vant til en mere åben kommunikationsform.
  • I den mere global verden arbejdes der på kryds og tværs af landegrænser. Projektteams består ofte af personer med forskellige baggrunde og kulturer, og på tværs af organisationer.

Det stiller nogle udfordringer til virksomheden om at have en mere åben, fleksibel og gennemsigtig organisation.

IBM Social Business er en betegnelse for en række af værktøjer, som gør det muligt at dele viden og kommunikere med andre mennesker – både internt, men også eksternt med kunder eller samarbejdspartnere. IBM Social Business hjælper din organisation med at få en effektiv platform til at udveksle ideer, samarbejde og kommunikere mere effektivt internt i organisationen, men også i høj grad med samarbejdspartnere og kunder.

  • IBM SmartCloud

    Fildeling, fællesskaber, webmøder, post og kalender til virksomheder af enhver art, herunder ubegrænset gæsteadgang.Læs mere
  • IBM Connections

    IBM Connections er det førende produkt inden for Social Business software!Læs mere
Udover IBM Connections arbejder vi også med en række produkter “ovenpå” IBM Connections løsningen eller som integrerer sig ind i den.

  • Social CRM

    Integration mellem SugarCRM og IBM Connections. Læs mere
  • Social Project Management

    ProjExec er en prisvindende Social Project Management løsning til IBM social collaboration platformen og findes også som cloudløsning.Læs mere
  • Social Analytics

    Kudos Analytics giver dig mulighed for at analysere hvordan IBM Connections benyttes af jeres organisation.Læs mere