I den nye version af Helpdesk.Easy Pro har vi lavet integration med SugarCRM.
Helpdesk.Easy
Alle indgående tickets får nu automatisk sat kontaktoplysninger  fra SugarCRM, hvis den tilhørende e-mail adresse er indtastet i SugarCRM. Findes kontaktpersonen ikke i SugarCRM, er det nemt at oprette den i SugarCRM direkte fra servicedesken.

Den nye SugarCRM integration giver mulighed for at:

  • Kontaktoplysninger fra et firma (account) eller kontaktperson automatisk gemmes på den indgående ticket.
  • Mulighed for søgning i SugarCRM efter firma eller kontaktperson for manuelt at gemme kontaktinformationerne på en ticket.
  • Mulighed for at oprette kontaktpersoner i SugarCRM fra ens servicedesk.
  • Mulighed for at oprette en sag (case) i SugarCRM fra en ticket.
  • Mulighed for at oprette et lead fra en ticket.
  • Mulighed for at oprette en salgsmulighed (opportunity) fra en ticket.
  • Nem mulighed for at åbne firma, kontaktperson, case, lead og opportunity i SugarCRM fra en ticket.

Med muligheden for at oprette leads og opportunities fra indgående tickets, kan Helpdesk.Easy Pro også med fordel benyttes som sagsbehandlingsdatabase i salgsafdelingen.

Vil du vide mere?