IBM har integreret de centrale værktøjer til brug i en social virksomhed i skyen med:

  • Fildeling
  • Fællesskaber
  • Direkte beskedudveksling
  • Webmøder
  • Brugerprofiler
  • Post og kalenderfunktioner

Løsningen er designet, så du kan arbejde problemfrit med personer såvel internt i organisationen som uden for organisationen. I kan mødes online, dele filer, chatte, administrere projekter, netværke med potentielle kunder, planlægge møder og sende og modtage post – hvor som helst og når som helst. Uanset om du arbejder et andet sted end på kontoret, styrer eksterne team eller har brug for at kunne samle kolleger, samarbejdspartnere og leverandører ét sted, så kan IBM SmartCloud hjælpe med at omdanne din virksomhed til en social virksomhed.

IBM SmartCloud kan konfigureres, således at det understøtte et hybridt miljø, så du kan få integration mellem lokale systemer (fx applikationer i IBM Notes/Domino) samt IBM SmartCloud i skyen.
smatcloudSetup

Se mere på IBM’s hjemmeside her

 

IBM SmartCloud kan købes i følgende varianter:

 

Kontakt os for at høre nærmere om, hvordan din virksomheder kommer igang med IBM SmartCloud!

Prøv IBM SmartCloud gratis i 60 dage.

 

Kontakt os

Kom godt igang med IBM Smartcloud

Sander Software er den første og pt. eneste IBM Business Partner der er certificeret I Onboarding til IBM SmartCloud. Vi hjælper jer gerne igang, med enten en fuld migration til IBM SmartCloud eller en hybrid løsning med jeres eksisterende.

Kontakt os for tilbud eller demonstation af produktet!

Kontakt os